اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه

رئیس هیأت مدیره پیام‌رسان «بیسفون»

پیام‌رسان «بیسفون» هزینه مکالمه‌ها را 70 درصد کاهش می‌دهد

رئیس هیأت مدیره پیام‌رسان «بیسفون» گفت: این امکان وجود دارد تا با استفاده از پیام‌رسان بیسفون با هر شماره‌ای در دنیا که می‌خواهند تماس بگیرند که هزینه مقرون به صرفه‌ای دارد و حدود 40 تا 70 درصد ارزان‌تر از مکالمه‌های معمولی است.

پیام‌رسان «بیسفون» هزینه مکالمه‌ها را  70 درصد کاهش می‌دهد

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، برنامه «پایش» در برنامه اخیر خود بخشی را به معرفی پیام رسان‌های داخلی اختصاص داد. در این معرفی مدیران چند پیام رسان آی گپ، سروش، بیسفون، بله و ... توضیحاتی را ارائه دادند.

«مهدی داوری»  رئیس هیأت مدیره پیام‌رسان «بیسفون» در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به اینکه این نرم‌افزار قدیمی‌ترین پیام‌رسان ایرانی است،‌گفت: پیام‌رسان بیسفون صفر تا صدش در داخل کشور نوشته شده است حتی ایجاد کانال در این پیام‌رسان‌ها ابداع بیسفون بود.

وی ادامه داد: ما شکل جدید پیام‌رسانی را در بیسفون‌پلاس تجربه خواهیم کرد و آن هم این است که به صورت ویترین‌،کانال‌ها که در واقع شکل تصویری از کانال‌ها است ایجاد شده و کاربران می‌توانند از آنها استفاده کنند، همچنین بخش تک‌کانال‌های تأیید شده را در بیسفون داریم که روی حریم‌ خصوص کاربران تأکید زیادی دارد.

وی با اشاره به مشکلی که در سایر پیام‌رسان‌های خارجی وجود دارد،‌گفت: یکی از مشکلاتی که سایر پیام‌رسان‌های خارجی داشتند این است که افراد بدون درخواست و تأیید خودشان وارد گروه و کانال‌ها می‌شدند اما ما به هیچ وجه این اجازه را نمی‌دهیم که افراد بدون خواست خودشان وارد کانال و گروه‌ها شوند و باید تأیید خود کاربر را گرفته و بعد او را به گروه و یا کانالی اضافه کنیم.

رئیس هیأت مدیره پیام‌رسان بیسفون در ادامه افزود: ما بحث پرداخت را در بخش خدماتی‌مان داریم یکی از مزیت‌هایی که بیسفون دارد بخش کال‌اوت آن است. کاربران می‌توانند در این بخش از مکالمه رایگان استفاده کنند و این مکالمه هم کاملاً خصوصی است.همچنین این امکان وجود دارد تا با استفاده از پیام‌رسان بیسفون با هر شماره‌ای در دنیا که می‌خواهند تماس بگیرند که هزینه مقرون به صرفه‌ای دارد و حدود 40 تا 70 درصد ارزان‌تر از مکالمه‌های معمولی است.

وی در ادامه نیز گفت:‌ بیسفون تنها پیام‌رسانی است که پروتکل آن هم در ایران طراحی و تولید شده و جزو 6 شرکت دنیاست که پروتکل اختصاصی پیام‌رسان را طراحی کرده، در ماه‌های آینده بخش پیام تصویری، اضافه کردن درگاه خدمات الکترونیک، بات و ... را داریم که همین الان به صورت اپن‌سورس وجود دارد و نرم‌افزارهایی در دنیا از آن استفاده می‌کنند.

داوری با اشاره به اینکه برای توسعه دهندگان ‌api داریم، بیان داشت: این بخش نیز طراحی شده و در حال گذراندن مراحل امنیتی است. همچنین تا ماه آینده امکانات جدیدی را راه اندازی می‌کنیم که اعلام خواهیم کرد. ما در این پیام رسان بخش کنترل والدین را هم داریم و هر فردی می‌تواند به 5 نفر دیگر اجازه دهد که لوکیشن و محلی که او در آن قرار دارد را ببینند. 

وی همچنین درباره ویرایش پیام‌های داخل این پیام رسان گفت: در کانال و گروه قابل ویرایش است و بزودی این بخش در پیام خصوصی نیز فعال خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول